loading...
بروز دانلود|دانلود جدید ترین های روز دنیا
آخرین ارسال های انجمن
میلاد بازدید : 312 یکشنبه 16 مرداد 1390 نظرات (0)

مديريت دانلود با نرم افزار زيبا و قدرتمند HiDownload Platinum


HiDownload نام نرم افزاری پرقدرت در زمینه مدیریت دانلود ها و دریافت فایل ها از اینترنت با حداکثر سرعت می باشد كه نسخه ی جدید آن با امكانات بسیار عرضه شده است‌. HiDownload نرم افزاری چند منظوره با قابلیت دانلود File ها به صورت تکی و گروهی (چند لینکی) از سایت های Http و FTP، با استفاده از کل پهنا باند اینترنتی کاربران است. قابلیت زمان بندی تعبیه شده در این نرم افزار برای شروع دانلود و اجرای فایل ها و یا قطع ارتباط اینترنت و Shutdown، لزوم حضور کاربر را در هنگام دانلود فایل از اینترنت را بر می دارد و به طور ساده تر نرم افزار، خود كار خودش را انجام می دهد! از ویژگی های خاص این نرم افزار می توان به ضبط و دریافت فایل های صوتی و تصویری كه به صورت Online پخش می شوند و همچنین دریافت Streaming Media و ضبط Streaming Audio & Video با توانایی Resume و شروع مجدد دانلود در صورت قطع ارتباط حتی برای این نوع فایلها نام برد.
به گفته ی سایت سازنده، HiDownload می تواند تا 500% سرعت دریافت را افزایش دهد. همچنین توسط نرم افزار مدیریت فایل های فشرده ای كه در خود دارد می توان انواع فایل Zip را پس از دانلود باز نموده و به محتویات آن دسترسی پیدا کرد. HiDownload دارای یك موتور جستجو برای جستجوی MP3 در اینترنت می باشد كه كمك زیادی به كاربرانی كه به موسیقی علاقه دارند می كند. دسته بندی - Category قدرتمند درونی این نرم افزار باعث می شود  عملیات دانلود و دسته بندی فایل ها سریع تر انجام گرفته و مشكل پیدا كردن فایل ها پس از دانلود برداشته می شود. نسخه جدید و کامل این دانلود منیجر در ادامه مطلب در انتظار کسانی است که به وقت خود برای دانلود فایل ها اهمیت می دهند و می خواهند همه امکانات را یک جا داشته باشند.


قابلیت های کلیدی نرم افزار HiDownload Platinum v7.993:
- افزایش سرعت دانلود با تکه تکه کردن File ها و دانلود همزمان آنها
- توانایی دانلود کلیپ های آنلاین تصویری (در سایت هایی مانند YouTube, PutFile, Google Video and other Video Sites)، رادیو های اینترنتی، وب کم های آنلاین و ...
- قابلیت ذخیره فایل ویدیویی و صوتی که قابل دانلود شدن نیستند و به صورت Streaming پخش می شوند (نظیر شبکه های رادیویی و تلویزیونی اینترنتی)
- توانایی دانلود فرمت های پخش زنده: Windows Media™, Real Audio™ and Real Video™, QuickTime™, Flash Video - FLV, Streaming MP3, Shoutcast™
- پشتیبانی از File های ram, smil, asx, wax, wvx, m3u, pls و ...
- پشتیبانی از پروتکل های HTTP,FTP,MMS/MMST/MMSU,RTSP,PNM
- توانایی کار به صورت اتوماتیک با مرورگر های معروف
- پشتیبانی از قابلیت زمان بندی برای شروع و خاتمه دانلود ها
- توانایی نمایش محتویات File های Zip قبل از دانلود آنها
- توانایی چک کردن خودکار File های دانلود شده به وسیله آنتی ویروس برای جلوگیری از ورود ویروس ها به کامپیوتر
- دسته بندی خودکار File های دانلود شده
- تغییر نام خودکار File های دانلودشده
- پشتیبانی از Proxy Server
- پشتیبانی از Cookies
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

دانلود در ادامه مطلب...

میلاد بازدید : 484 یکشنبه 16 مرداد 1390 نظرات (0)

PCSX2 بهترین نرم افزار شبیه ساز بازی های پلی استیشن ۲ بر روی کامپیوتر می باشد که این امکان را برای شما فراهم می آورد تا راحتی بتوانید بازی های پلی استیشن ۲ را بر روی رایانه خود نصب و اجرا نمایید. PCSX2 اولین نرم افزار شبیه ساز PS2 برروی رایانه می باشد که این امکان را برای شما فراهم نموده است تا بازی های تجاری که فقط بر روی پلتفرم PS2 قابل اجرا بودند را بتوانید بصورت کامل و بدون نقص و بی عیب بر روی روی رایانه خود اجرا نموده و از آنها لذت ببرید. همانظوری که از نام نرم افزار برمی آید این برنامه توسط تیمی که نرم افزار شبیه ساز PS One یعنی PCSX را تهیه و توسعه داده اند، طراحی و ساخته شده است. این برنامه از طریق مهندسی معکوس دموهای PS2 ساخته شده است ، که منبعی ایده آل برای توسعه یک شبیه ساز نمی باشد. البته ممکن است این نرم افزار هنوز تا کامل شدن راه زیادی داشته باشد ولی درحال حاضر به عنوان برترین و پیشتازترین نرم افزار برای اجرای بازی های پلی استیشن بر روی کامپیوتر می باشد.

 

ps2 اجرای بازی های پلی استیشن 2 بر روی کامپیوتر با PC Ps2 Emulator PCSx2 v0.9.6 Stable

 در ادامه مطالب

میلاد بازدید : 265 شنبه 15 مرداد 1390 نظرات (0)

VDownloader 3.6.920 ابزاری قدرتمند می باشد که قادر است ویدئوهای را از سایتهایی چون Youtube, Google Video, Metacafe, MySpace, DailyMotion, Yuvutu و بسیاری سایتهای مشابه جستجو، دانلود و تبدیل نماید و هم چنین این قابلیت را دارد که آنها را به فرمتهای AVI یا  MPG ذخیره نمایید. این نرم افزار ا ین توانایی را دارد که ویدئو را به صورت فرمتهای مختلفی همچون AVI, MPG, iPod, iPhone, PSP, 3GP, Nokia N8 × ۰, VCD, SVCD, DVD, FLV و MP3 ذخیره نماید. متور جسجوس سازگار شده این نرم افزار می تواند ویدئو را در سایتهای مربوطه بصورت همزمان جستجو نماید. این نرم افزار به شما این توانایی رامی دهد تا با استفاده از مرورگر خود بتوانید ویدئو های مورد نظر خود را مستقیما توسط خود مرورگر دریافت نمایید، ویدئوهای مورد علاقه خودرا به اشتراک بگذارید، ویدئو های دلخواه خود را یافته و آنهارا به پروفایل اجتماعی بیفزایید. همچنین VDownloader این قابلیت را دراد که ویدئو ها را به سایتهای اجتماعی چون  Tuenti, Orkut  و  Facebook ارسال نماید.

 

VDownloader دانلود و تبدیل آسان ویدیو های آنلاین با VDownloader 3.6.920

در ادامه مطالب

 

میلاد بازدید : 330 شنبه 15 مرداد 1390 نظرات (0)

mx cover دانلود بازی بسیار زیبای MX vs. ATV Reflex

عنوان نسخه جدید پرفروش ترین سری مسابقات رانندگی خارج از جاده (off-road) این بازی ها می باشد که توسط استودیوی بازی سازی Rainbow Studios طراحی شده و نسخه PC آن پس از مدتها انتظار توسط کمپانی نام آشنای THQ در تاریخ ۲۶ نوامبر ۲۰۱۰ برای علاقمندان این سری بازی ها منتشر گردید. سرعت در تصمیم گیری دراین بازی مهیج و زیبا حرف اول را می زند، برای پیروزی در مسابقات این بازی بایستی خیلی سریع فکر کنید، تصمیم بگیرید و بهترین عکس العمل را انجام دهید! عبور از میان رودخانه ای پرتلاطم، زمین های باتلاقی صعب العبور و حرکت در میان تپه های شنی بیابانی هنگامی که ناهمواری های پیش روی شما با گذر از هر پیچی تغییر می یابند بسیار مهیج و سرگرم کننده خواهد بود.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

میلاد بازدید : 320 جمعه 14 مرداد 1390 نظرات (0)

Commander یکی از پیچیده ترین و با قابلیت ترین نرم افزار ها در زمینه ی مدیریت فایل است که قابل استفاده توسط کاربران حرفه ای و مبتدی می باشد. این نرم افزار برای اولین بار در سال ۱۹۹۴ و تحت سیستم عامل OS/2 نوشته شد و به منظور مدیریت ارائه برای برنامه های DOS قدیمی استفاده می شد. تا در سال ۱۹۹۶ برای نسخه ی ۳۲ بیتی سیستم عامل ویندوز مایکروسافت ارائه شد. قابلیت کاربری این محصول بسیار آسان است و اگر شما به دنبال مدیریت فایل های تان هستید از این نرم افزار بهره مند شوید.

 

EF مدیریت فایل ها در ویندوز با EF Commander 7.80 (قابل حمل)


میلاد بازدید : 292 جمعه 14 مرداد 1390 نظرات (0)
کاش خبر از این دل تنگم داشتی / کاش خبر از غصه و آهم داشتی

این دل شده مبتلا به تو ای دوست / کاش مرهمی برای دردش داشت

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

به یاد هم بودن قشنگترین هدیه ای است که نیازی به با هم بودن نداره

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

با نزدیک شدن ماه رمضون این سوال باز پیش میاد که :
خدایا فرو دادن این همه بغض روزه رو باطل نمی کنه !؟ 


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خاک من gel شود و gol شکفد از gel من ، تا باد مهر تو بیرون نرود از del من ای gol من.

ادامه اسمس ها در ادمه مطالب


میلاد بازدید : 309 جمعه 14 مرداد 1390 نظرات (0)

استفاده از درایو مجازی امروزه به یکی از متداول ترین کارها برای استفاده از ایمیج ها به جای اصل لوح فشرده تبدیل شده است. وقتی کاربری از اصل لوح فشرده برای هرکاری ، مثلا انجام بازی ها یا اجرای نرم افزارهای خاص استفاده می کند اول این که اصل لوح فشرده پس از مدت زمان کوتاهی خراب یا به طور کلی عمر آن کم خواهد شد ؛ با اصطکاک دیسک خوان عمر دیسک خوان نوری هم کاهش پیدا خواهد کرد و در نهایت هم مطمئنا سرعت بارگزاری به واسطه وجود قطعات فیزیکی کمتر از حالت اجرا به صورت مجازی خواهد بود. اما ساخت درایور مجازی بسیار ساده تر از آن چیزی است که همه ما فکر آن را می کنیم. تنها لازم است یک نرم افزار شبیه ساز نصب و ایمیج هایی که از لوح های فشرده مختلف گرفته شده اند را در آن ها بارگزاری کنیم. Virtual Clone Drive را حتما همگی به خوبی میشناسید و با این نام آشنایی کامل دارید.همانطور که مطلع هستید شرکت Clone که یکی از معروفترین نرم افزارهای رایت CD-DVD و ایمیج گیری را با نام CloneCD و CloneDVD را به جمع نرم افزارهای مخصوص رایت عرضه کرد، در ابتدا به همراه نصب CloneCD این نرم افزار را نیز نصب میکرد و شما میتوانستید از درایو مجازی Clone هم استفاده کنید. ولی هم اکنون این 2 نرم افزار را از یکدیگر جدا کرده تا هر کسی که به این نرم افزار احتیاج پیدا کرد آن را به راحتی دانلود و نصب کند. Virtual Clone Drive دقیقا همانند یک CD-DVD درایو واقعی عمل میکند و فقط مجازی است. شما به راحتی میتوانید ایمیج هایی که با نرم افزارهای دیگر این شرکت گرفته اید (CloneDVD و CloneCD) را با Virtual Clone Drive باز کرده و همانند DVD یا CD اصلی و فیزیکی از آن بهره ببرید.
این نرم افزار یک مزیت بسیار خوبی که دارد این است که امکانات بسیاری را به صورت کاملا مجانی در اختیار کاربران قرار میدهد.

قابليتهاي كليدي نرم افزار Virtual CloneDrive v5.4.5.0 Final:
- پشتیبانی از فرمتهای رایج ایمیج همانند ISO, BIN, CCD
- امکان اجرای همزمان 15درایور مجازی
- سازگار با فرمت های مختلف در ایمیج ها
- امکان به اشتراک گذاری درایو مجازی در شبکه های رایانه ای
- پشتیبانی از انواع ایمیج ها و لوح های فشرده
- کم حجم،راحت و ساده بودن. کافیست بروی فایل ایمیج دابل کلیک کرده تا ایمیج مربوطه به طور خودکار در یکی از درایوهای مجازی Mount شود.
- سازگار با دو سیستم 32 بیت و 64 بیت
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...
میلاد بازدید : 362 جمعه 14 مرداد 1390 نظرات (0)

شاید شما هم از دسته افرادی هستید که علاقه دارید همواره نرم افزارها و بازی های جدید و متنوعی را بر روی سیستم خود نصب کرده و تجربه نمایید و پس از مدتی استفاده آن ها را از سیستم خود حذف نمایید که مطمئنا برای حذف نمودن آن ها نیز از قسمت UnInstall برنامه ها یا بخش Add or Remove program ویندوز استفاده می نمایید که ساده ترین راه حذف برنامه ها می باشد. اما شاید بعضا در حذف برنامه ها و استفاده از روش های ذکر شده دچار مشکل شده و نتوانسته اید برنامه ی مورد نظر خود را حذف نمایید هرچند می دانید که با استفاده از روش های ذکر شده باز هم برنامه ها به صورت کامل از سیستم پاک نشده و فایل های بیهوده و بلا استفاده ای را بر روی سیستم شما باقی گذاشته و باعث افت سرعت سیستمتان می شوند. اما اکنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود به ارائه ی نرم افزاری بسیار مفید و کاربردی برای شما دوستان عزیز پرداخته است که با استفاده از آن می توانید به راحتی و تنها در عرض چند ثانیه به حذف کامل برنامه ها و بازی های نصب شده بر روی سیستم خود پرداخته به طوری که هیچ گونه فایل اضافه و بی موردی از آن ها در سیستم شما باقی نخواهند ماند. Revo Uninstaller Pro نرم افزاری است که با استفاده از الگوریتم های پیشرفته و سریع به آنالیز برنامه های نصب شده بر روی سیستم پرداخته و شما را قادر می سازد تا به راحتی برنامه های ناخواسته را از روی سیستم خود به طور کامل حذف نمایید. علاوه بر این Revo Uninstaller Pro با داشتن امکانات و ویژگی های قدرتمند و کاربردی دیگر به یکی از محبوب ترین نرم افزارها در این زمینه تبدیل شده و طرفداران بسیاری یافته است که ما نیز اکنون آن را در اختیار شما دوستان عزیز قرار داده ایم.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Revo Uninstaller Pro v2.5.3 :
- امکان ایجاد چک پوینت در System Restore ویندوز قبل از هرگونه حذف برنامه ها
- امکان تهیه ی نسخه ی پشتیبان از ریجستری ویندوز قبل از هرگونه حذف برنامه ها
- توانایی نمایش لیست نرم افزارهای نصب شده به همراه آیکن اختصاصی آن ها
- توانایی حذف فایل ها و پوشه های موجود در سطل آشغال ویندوز
- توانایی پاکسازی تاریخچه ی ویندوز و فایل ها و فولدرهای جست و جو شده در ویندوز
- توانایی نمایش کامل جزئیات برنامه های نصب شده همچون نام شرکت سازنده، نسخه نرم افزار، مسیر نصب، آدرس سایت سازنده و ...
- توانایی مدیریت کامل استارت آپ ویندوز
- توانایی پاکسازی کامل فایل ها و کلید های رجیستری مربوط به نرم افزار
- توانایی جست و جو در لیست نرم افزار ها
- توانایی پاکسازی و حذف History مرورگر های اینترنتی همچون Opera، Netscape، Internet Explorer و Firefox
- دارای چندین سطح برای تهیه ی نسخه ی پشتیبان قبل از هرگونه عملیات
- دارای قابلیت MS Office Cleaner برای حذف History فایل های مایکروسافت آفیس
- دارای قابلیت Windows Cleaner برای حذف فایل های بیهوده از ویندوز
- دارای قابلیت Unrecoverable Delete برای حذف غیر قابل برگشت فایل ها و فولدرها
- دارای بسیاری از ابزارهای ویندوز همچون Disk Defragmenter، Network Diagnostics، System Restore، Security Center و ... به صورت یکجا
- دارای قابلیت Hunter Mode
- دارای محیطی بسیار ساده اما جذاب و کاربرپسند
- دارای قدرت بسیار بالا علی رقم داشتن حجم کم
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...
میلاد بازدید : 332 جمعه 14 مرداد 1390 نظرات (0)

ساختمان پزشکان نام یک مجموعه تلویزیونی طنز است که از شبکه سوم سیما پخش می‌شود. این مجموعه به کارگردانی سروش صحت ساخته شده‌است. این مجموعه در ابتدا توسط صدا و سیما توقیف شد، ولی دوباره اجازه پخش گرفت.

بازیگران سریال ساختمان پزشکان

بازیگران سریال ساختمان پزشکان
میلاد بازدید : 300 جمعه 14 مرداد 1390 نظرات (0)

theme_for_sonyericsoon.jpg
در این لحظه تعداد چهار تم با موضوعات مختلف و بسیار زیبا را برای شما آماده کرده ایم.چنان چه گوشی شما سونی اریکسون ورژن 4.7 میباشد هم اکنون میتوانید این مجموعه که سری چهارم میباشد را از سایت بزرگ بروز دانلود دریافت نمایید.توجه:پسوند تم ها thm میباشد.
میلاد بازدید : 264 جمعه 14 مرداد 1390 نظرات (0)

Windows7-Stickers2.jpgاین تم فوق العاده برای گوشی های سیمبین ورژن 3 ویرایش پنجم و سیمبین 3 می باشد که با واترمارک لوگو ویندوز و ویندوز 7 و منوهای برچسب مانند که علاوه بر این حالت آیکون منو ها نیز به کلی تعویض شده و همچنین ادغام رنگهای شاد فضایی تازه به گوشی شما می بخشد..دانلود در ادامه مطلب...
میلاد بازدید : 345 جمعه 14 مرداد 1390 نظرات (0)

STCC The Game 2

STCC The Game 2 نام یک بازی اتومبیل رانی است که بر اساس مسابقات قهرمانی ۲۰۱۰ سوئد طراحی گردیده است . نسخه شماره ۲ این بازی که هم اکنون در دانلود کده فراهم آورده ایم به دنبال موفقیت چشم گیر ورژن قبلی با نام STCC طراحی گردیده است . گیمر در این بازی ابتدا با انتخاب ملیت خود و سپس یک شخصیت قهرمانی پا به عرصه مسابقات گذاشته و به سوی کسب رتبه اول در تونومنت ها و کاپ های مختلف می رود . نکته جالب توجه در STCC The Game 2 گنجانده شدن اتومبیل های فرمول ۱ می باشد که به شما این امکان را می دهد تا در کنار مسابقات معمولی ، رانندگی با این اتومبیل ها را نیز تجربه کنید . تعداد اتومبیل های موجود در این بازی به عدد ۲۹ رسیده که در ۱۱ کلاس مختلف انتظار شما را می کشند . از جمله قابلیت های جدید در STCC امکان انجام بازی به صورت مولتی پلیر تا ۲۵ نفر می باشد که می تواند تجربه یک رالی واقعی را برایتان به ارمغان آورد .


میلاد بازدید : 839 پنجشنبه 13 مرداد 1390 نظرات (0)

 

برنامه Face Recognition Login 2011 با استفاده از یک وبکم تنها به کسانی اجازه ورود به ویندوز را می دهد که چهره آنها در دیتابیس برنامه وجود داشته باشد.در واقع این برنامه با شناسایی چهره افراد از ورود اشخاص غیرمجاز به محیط ویندوز جلوگیری می کند. هم اکنون این نرم افزار از سایت یکتا دانلود آماده دریافت می باشد.

میلاد بازدید : 492 پنجشنبه 13 مرداد 1390 نظرات (0)

با سلام به همه ی کاربران محترم سایت امروز قصد دارم آخرین ورژن منتشر شده از نرم افزار نود32 رو راتون بگذارم تا آن را دانلود کرده و استفاده کنید.

IraNod32 | Nod32 | دانلود آخرین ورژن ESET NOD32 Antivirus 5.0.65 beta

مزایای این ورژن :

1- سرعت بسیار بالا نسبت به ورژن های قبلی

2-استفاده کم از رم و cpu سیستم

3-نابودی کامل انواع بد افزار ها مانند کیلاگر ها تروجان ها و …

4-دفع کامل حملات هکر ها

5-محافظت کامل از ایمیل های شما و ضد اسپم

6-آپدیت آسان

7-داشتن دیواره آتش بسیار قدرتمند نسبت به ورژن های قبلیFireWall

8-اسکن کردن عمیق و دقیق فایل ها

9-ایجاد CD/DVD نجات/بوت

10-مسدود کردن وب سایت های مخرب

11-حفاظت کامل از رمز ها

12-رابط کاربری بسیار زیبا و جدید

13-داشتن میانبر های کیبورد

14-امکان کنترل والدین

15-قابل نصب بر روی تمامی ویندوز ها از قبیل(64بیت و 32 بیت) XP/Vista/7

معایب این ورژن:

تنها عیبی که می توان از این نرم افزار یافت این است که فایل های آپدیت آفلاین به خوبی روی آن عمل نمی کند.مثلا در ورژن قبلی این نرم افزار که گذاشته بودم وقتی فایل های آپدیت آفلاین را روی آن نصب می کردیم فقط از آن تاریخ به بعد آپدیت می شد اما در این ورژن این فایل ها اثر ندارد و باید بعد از پاک شدن آپدیت ها نرم افزار را از اول آپدیت کنیم.

دانلود در ادامه مطلب

میلاد بازدید : 375 پنجشنبه 13 مرداد 1390 نظرات (0)

کرک جدید برای ویندوز محبوب 7 با Windows 7 Loader

 

با توجه به این که برای استفاده از تمامی قابلیت های ویندوز 7 نیاز به نصب کرک و انواعی از فایل های Patch بوده تا بتوان از این سیستم عامل برای مدت طولانی استفاده کرد امکان از کار افتادن کرک ها قبلی نیز وجود دارد. به همین دلیل کاربرانی که این سیستم عامل فوق موفق را برگزیده اند می بایست در صورت از کار افتادن کرک ها و از بین رفتن License ها نسخه های جدیدی از کرک ها را دریافت کرده و برای فعالسازی سیستم عامل اقدام کنند.
با توجه به درخواست های مکرر کاربران مبنی بر از بین رفتن License فعالسازی برآن شدیم تا تعدادی از کرک های جدید و تست شده را برای دانلود قرار دهیم ، دقت داشته باشید که هریک از این نرم افزارها به صورت جداگانه در سایت قرار داده شده اند و می توانید پس از دریافت هریک از آن ها ابتدا لایسنس قبلی را Uninstall نموده و سپس کرک جدید را اعمال کنید.

قابليت قعالسازي و پشتيباني از ويندوزهاي:

Windows 7 Ultimate
Windows 7 Ultimate E
Windows 7 Professional
Windows 7 Professional E
Windows 7 Home Premium
Windows 7 Home Premium E
Windows 7 Home Basic
Windows 7 Starter
Windows 7 Starter E
Windows Vista Ultimate
Windows Vista Business
Windows Vista Business N
Windows Vista Home Premium
Windows Vista Home Basic
Windows Vista Home Basic N
Windows Vista Starter
Windows Server 2008 R2: Enterprise
Windows Server 2008 R2: Standard
Windows Server 2008 R2: Foundation
Windows Server 2008: Enterprise
Windows Server 2008: Standard
Windows Server 2008: Foundation
Windows Small Business Server 2008
Windows Small Business Server 2011

 

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 95
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 21
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 32
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,410
  • بازدید ماه : 2,694
  • بازدید سال : 18,185
  • بازدید کلی : 192,815